23 November 2011

Lega

Harini saya berasa sedikit lega bila kerja yang berlambak-lambak beberapa minggu lepas telah selamat diselesaikan. Rasa sangat lega. Dah tak payah nak selak-selak buku servis lama-lama tu. Dah tak payah nak rasa gatal-gatal tangan bila pegang buku-buku servis tu. Maklumlah buku lama-lama kan. Entah ada hama agaknya. Bila pegang lama-lama je, mula lah mengenyam tangan ni gatal. Mujur lah tak naik merah-merah pulak. 

Petang semalam saya selesai emelkan senarai tu kepada semua negeri ikut negeri masing-masing. Lega! Sekarang saya hanya tunggu semua negeri emelkan semula final listing kepada saya je. Tunggu...tunggu...tunggu. Cepatlah berakhir tugas ni. Saya tak suka lah nak buat kerja-kerja macam ni. 

Tapi, bila dah takde kerja duduk je malanguk macam ni, boring jugak. Pagi tadi je saya ada kerja sikit. Lepas tu sehinggalah sekarang saya relax je. Langsung takde kerja. Boring pulak! Ada kerja salah, takde kerja pun salah. Ishh.... Kesudahannya saya asyik mengadap blog dan facebook je. Bukan sekadar mengadap blog je, asyik nak menaip je. Gatal sungguh jari jemari saya ni kan. Kesimpulannya, bakal ada beberapa entry lah yang akan muncul dari blog saya harini. Selamat membaca~~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan