13 April 2012

Sibuk

Assalamualaikum semua! Ye! Saya tau, dah sangat lama saya tak mengarang di sini. Memang lama. Bukan sengaja, tetapi atas kekangan tugas dan kemalasan yang melanda diri ini. Maka, begitulah jadinya. Harini takde apa yang nak saya katakan sangat. Saya hanya nak cerita pasal kesibukan saya yang melanda semenjak akhir2 ini. Semuanya gara-gara bantuan RM3000 kepada bekas-bekas pegawai JASA. Esok (14.04.2012) saya akan ke Negeri Sembilan dan hari Selasa (17.04.2012) saya akan terbang ke Penang pulak. Esok pagi2 saya dah nak kena pergi ke Negeri Sembilan. Nasib baik kenderaan jabatan ada. Tak payah lah susah2 nak fikir kan. Hari Selasa pulak takde pemandu, jadi saya kena terbang lah untuk ke Penang. Memenatkan sungguh bila kesibukan melanda diri ini. Sekarang dah jam 4.15 petang. Lagi 15 minit saya dah nak balik! Yeay! Maklumlah saya ambil WP1. Awal lah sikit balik. Hehehe.. Ok lah lain kali saya sambung lagi cerita saya ok. Babaiiii.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan