28 Ogos 2012

The Latest Aqil

Assalamualaikum dan Selamat Hari Raya semua! Pasti semua masih dalam mood raya lagi kan? Aku pun sama! hahaha... Cuti seminggu memang tak cukup. Kalau boleh sebulan raya, sebulan lah nak cuti, padahal bukan ada ke mana pun. Dok umah gak! Lama sungguh tak intai blog ni. Harini tetibe mood sampai. So, jangan lepaskan peluang rajin yang datang tetibe ni. Aku nak tunjuk gambar-gambar aqil paling latest je lah dulu ye. Pasal raya next entry la ye aku cite.

My Lil Hero ni dah semakin besar sekarang. Mane tak nye dah setahun setengah pun umurnye. Sekejap je masa berlalu. Makin banyak kerenah. Dah pandai mintak itu ini dah. Yang sedihnye die tak pandai panggil MAMA lagi. Uwaaaaaaaaaaaaaa.... kecik ati mama tau. Sikit2 ayah. Sampai panggil aku pun ayah..Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Tapi takpe, sekurang2 nye die kenal mamanye. 

:: Tgk tu tak blh dok diam - ni masa berbuka pose di Concorde Hotel KL ::

:: Bila bergambar mesti muke cam takde perasaan. Maknye plk over ::

:: Bila dah besar makin senang nak suh die duduk tuk gunting rambut ::

:: Ni lah aktiviti aqil kat rumah ::

:: Fevret - Vitagen! ::

:: Ni masa berbuka pose kat Cyberview Putrajaya ::

:: Ni masa berbuka pose kat Pullman ::

:: Ni masa berbuka kat Hotel Istana KL ::

:: Makan makan dan makan - at home sweet home! ::
Kalau ikutkan banyak lagi gambar. Tapi cukup lah banyak ni je kan. Nanti korang muntah pulak tengok banyak sangat gambar. Gambar2 tu semua masa bulan puasa aritu. Bulan puasa aritu aku ni memang crazy lazy nak update. Gambar2 raya bakal menyusul di next entry ye. Tak banyak manapun, ade lah 2 3 keping untuk tatapan. Sape2 yang dah follow aku kat instagram mesti dah muak tengok gambar2 aku upload. Sape2 yang belum follow aku kat instagram, silalah follow kalau sudi...EKINZULKAFLEE. Terima kasih kerana sudi singgah kat sini. Babaiiii...jumpa di next entry!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan