11 September 2012

Jemputan open house + kahwin

Masih dalam mood raya lagi ye sekarang? Harus lah. Harini adalah Syawal ke-24. Mestilah ada lagi mood raya tu kan. Tapi sekejap je kan dah masuk minggu terakhir Syawal. Ini lah dunia sekarang. Cerita pasal raya ni, memang banyak lah jemputan open house tahun ni. Rasa padat sungguh jadualku every weekend. Open house rumah aku? Ohh..takde! Tapi mini open house dah 3 kali ok aku buat. Maaflah pada sape2 yang aku tak jemput tu ye. Bukan tak sudi jemput kalian datang rumah hamba, tapi hamba tak berkesempatan lah nak buat open house besar besaran untuk semua kawan2. InsyaAllah kalau ada rezeki, hamba akan buat sedikit kenduri dan jemput semua tuan hamba ye! Mohon ampunnn....Tu baru kisah open house, tak kurang juga dengan jemputan perkahwinan. Sana sini orang kahwin. Tahniah kepada anda yang bakal mendirikan rumah tangga. Dan terima kasih juga sebab sudi jemput kami sekeluarga. Tapi maaflah mana yang kami tak dapat nak pergi tu, bukan taknak tapi keadaan sangat tidak mengizinkan. Makan free je lah aku ni tau kan. Dah orang jemput, aku pergi je lah. Takkan nak tolak rezeki pulak kan.

:: Terima kasih kepada anda semua ::
:: 2 hati bakal menjadi satu ::
:: Semoga berbahagia hingga hujung nyawa ::

Terima kasih sekali lagi diucapkan kepada anda semua yang sudi menjemput kami dan tahniah kepada bakal2 pengantin baru. InsyaAllah kami akan sampai pada hari bahagia anda. *Kena susun jadual betul2 ni* Bila dah tengok kawan2 kahwin ni, tetiba rindu saat aku dan incik suami dulu. Cehh wahhh...

:: Masa majlis akad nikah ::

:: Masa majlis bersanding di KL ::


Sekian kisah aku arini. Esok (12 Sept) plan nak bawa aqil pergi Sunway Lagoon, kalau jadi dan dah pergi aku update k. InsyaAllah..Kalau bukan update di sini, aku pasti update di FB dan Instagram! Follow lah instagram dan add FB aku k.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan