13 Mei 2013

Menanti 20 Mei.

Salam Isnin semua!

Jangan monday2 blues la ye. Not good..not good! Takde yang menarik nak diceritakan. Keje macam biasa. Kehidupan pun macam biasa je. Sekarang ni tengah bizi sikit sebab adik ipar aku nak kahwin 1 Jun nanti. So banyak persiapan yang kene tolong. Tapi segalanya berjalan lancar setakat ni.

Aku sekarang berdebar menanti 20 Mei. Lambat pulak rasa masa berlalu. Cepat lah tiba saat itu. Berjayakah atau kecundang? Sama2 lah kita nantikan. Sekarang ni kat ofis aku ni, cc aku dok sibuk suruh aku siapkan segala kerja. Nanti kang dapat keje, abes sume aku tinggalkan katenye. Semua kat sini konfiden je aku akan dapat keje tetap tu. Harap2 masin lah mulut mereka.

Sehingga kita bertemu lagi di lain entry. *Entry malas namanya ni* Asalkan ada sudah. Hihihihihi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan