28 Oktober 2013

Suprise Birthday Present

Kalau korang ade add or follow FB/IG aku mesti tau yang minggu lepas birthday aku. Alhamdulillah pada tanggal 23 Oktober 2013 genap umur aku 26 tahun. Alhamdulillah masih diberi kesempatan bernafas dan merasa nikmat kehidupan yang bahagia bersama keluarga tersayang. Tiada yang lebih berharga daripada keluarga sendiri.

Masa hari kejadian tu, incik suami wish masa aku bangun tidur. Takde wish kat FB sume. Sentap gak la. Tapi ade sebab rupanya. Seharian dia buat dono je macam takde apa2. Ok pasrah lagi! Tapi dia ada emel aku kata "nanti ada suprise. Tungguuuuuuuuuuuu". Suprise ke namenye tu? Hahahaha.

Balik tu atas motor dia buat tak tau je sampai umah. Tapi atas motor ada paper beg parkson. Bila aku tanye ape tu, dia jawab ada orang bagi cawan free. Aku pun bendul, percaya je lah.


Tadaaaaaaaaaaaaaa. Ini lah suprisenye tu. Sebuah handbag yang diidam2 kan. Senyum lebar lah aku. Dah lama aku aim benda alah ni. Tapi tak tergamak nak keluar duit sendiri. Rasa sayang je duit. Aku kan kedekut. Hahahaha. Siap ada kad tu, tulisan sendiri. Ini lah sebab nya dia taknak wish kat FB. Katanya buat apa wish kat FB sume tu, nanti lama2 benda tu hilang ke bawah gak. Yang ni aku boleh simpan dan baca bila2 aku nak katanye. Romantik gak suami aku ni. Hahahhaa. Terima kasih sayang. I love it!

Cuma birthday treats belum lagi ni. Dah banyak kali mention nak makan kat Victoria Station. Nanti kite pegi ye as a birthday treats. hahaha. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan