28 Oktober 2013

Anak oh anak

Assalamualaikum

Lama betul tak bersiaran kat sini. Ada je masa. Banyak sangat masa free, tapi kemalasan yang amat sangat melanda. Baca2 blog orang je rajin, menulis kat blog sendiri malas. It's me!

Dah lama aku tak cerita dan up gambar anak bujang aku kat sini kan. Anak bujang aku tu dah semakin besar sekarang. Cakap pun dah banyak. Kadang2 penat nak layan dia cakap. Tapi aku happy sangat. Sekarang umur dia dah 2 tahun 8 bulan. Sekejap je kan masa berlalu. Lagi beberapa bulan dah genap umur 3 tahun pulak. Betapa indahnya perasaan menjadi seorang ibu.


Ni gambar beberapa bulan lepas. Pergi lepak rumah abang zali kat Segambut. Dia ajak karaoke. Tengok lah aqil semangat.



Muka kerek kan. Ini lah aqil sekarang. Sebijik perangai ayah dia, xsuka bila kita snap pic dia. Muka pun sama ngan ayah. Hehehe.




His favourite! KFC! Memang suka sangat KFC. Every weekend ajak ayah ngan mama makan KFC or MC'D. Aku dah naik muak dah. 








Kalau kat rumah pulak, ni lah aktviti dia. Setia dengan tab. Upin Ipin je. Aku pun dah naik hafal dah dialog dalam tu. Anak oh anak.

Banyak lagi sebenarnya cerita nak up. Kita sambung kat next entry la k. Babaiiiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan