14 Oktober 2014

Muhammad Amil Rifqy

Assalamualaikum. 

Lama sungguh tak bersiaran. Kini ku kembali. Sekarang aku pun dah start kerja selepas cuti bersalin 3 bulan dari Jun - Sept 2014. 29 Sept aku naik kerja. Mood? Jangan tanya la, memang rasa malas je nak gi kerja. Ye la dah 3 bulan kan dok umah je.

Pengalaman bersalin anak kedua aku dah cerita kan. Sekarang aku nak kenalkan pula my hensem boy Muhammad Amil Rifqy. Yes, it's a boy! Again! Alhamdulillah. Tak kisah apa jantina, janji sihat walafiat. Ayat klishe selalu yang digunakan. Hahaha. 

:: Masih dalam labour room, setelah selesai dibersihkan ::

:: Saat baru keluar dari perut mama, belum dibersihkan lagi ::

:: Masa ni baru 2M rasanya ::

:: Paling latest, 12 Okt 2014 ::

Ini lah dia hero kedua ku. Dilahirkan pada 27 Jun 2014. Alhamdulillah dia membesar dengan sihat. Fully BF. Aku berharap aku dapat fully BF dia sampai umur dia 2 tahun. InsyaAllah. Sekarang dia dah nak masuk 4 bulan. Masih belum meniarap. Just mulut je banyak cakap. Hari2 suara dia ada je cerita nak disampaikan.

Sekian sesi perkenalan dari Muhammad Amil Rifqy.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan