09 September 2011

Selamat Hari Raya 1

ASSALAMUALAIKUM !
 
Lama nya saya tak update BloG. Takde mood & takde feel kot nak menaip. Dan mungkin juga sebab saya cuti raya yang sangat panjang bagi tahun ni berbanding tahun lepas. Macam-macam perkara berlaku masa raya aritu. Seronok ada, gembira pun ada. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Bagi saya, raya tahun ini adalah raya yang paling bermakna sebab tahun ni tahun pertama saya beraya sebagai seorang ibu. Perasaan saya tak dapat digambarkan dengan kata-kata. Seronok beraya bersama suami, anak dan family semua. Nak2 pulak tahun ni beraya jauh lebih sikit dari tahun sebelum2 ni. Memang lain benar suasana raya di negara orang. Alhamdulillah..aqil pun boleh tahan banyak gak dapat duit raya, Rezeki dia. Mama pun dah bank in kan duit aqil ye sayang. 
Aqil pun nampak gembira sangat dapat beraya. Sampai ada perkara yang tak diduga jadi pada dia. Aqil comel saya masuk wad masa dah balik KL aritu. Kesian sangat anak mama. Tapi, sekarang alhamdulillah dah ok..
Setakat ni dulu saya share pasal raya kami.. Next blog saya akan share gambar2 yang ada sekitar hari raya Aidilfitri aritu. SELAMAT HARI RAYA SEMUA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan