04 Januari 2012

Santau Merasuk

Rajin kan saya ni nak share2 pasal drama2 yang sedang ditayang di TV sekarang. Nak buat macam mana kan, kalau dah namanya peminat drama. Tapi ni 1st time ye saya nak share dan memberitahu semua yang saya sedang mengikuti drama Santau Merasuk slot Seram di TV3 setiap hari Khamis jam 9.30 malam. Sejujurnya saya katakan drama2 slot seram TV3 yang sebelum2 ni memang tak pernah saya ikuti. Sebabbbbb saya tak berapa nak berani. Hehehe... Kira ni 1st time lah saya ikuti. Saya rasa tertarik nak ikuti episod seterusnya setelah menonton drama ni minggu lepas. 


Nak share sinopsis nya, tapi tak ketemu pulak bila dicari. Hehehe... Takpelah, kita tunggu je lah setiap episod yang akan datang ye. Tapi kan, esok rasanya incik suami akan outstation sampai hari Ahad, so saya tinggal berdua je lah dengan Aqil selama 4 hari. Berani ke ek saya nak tengok cerita ni esok. Hehehe.. Cuba2 lah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan