13 Januari 2012

Suatu Ketika Dahulu

Pagi2 ni suram je cuaca. Mendung je. Sungguh menyamankan. Walaupun tak dok kat kampung, suasana 2 3 harini sungguh menyamankan. Sebabnya cuaca mendung je. Hehehe... Takdelah panas macam selalu. Dan tetiba pulak saya teringat kenangan masa mula2 saya berada di sini. Mula2 saya masuk kerja kat sini dulu, saya dilantik sebagai Pegawai Skim Perkhidmatan Singkat (SPS). Tetapi alhamdulillah rezeki saya, saya dapat jawatan PT (P/O) pulak kat sini, sehinggalah sekarang. Keadaan dulu dan sekarang sangat lah berbeza. Dulu mula2 masuk sini, saya tak kahwin lagi. Tapi sekarang saya dah kahwin. Hehehe.. Memang berbeza lah kan. Tetttt...... Bila dibelek2 saya jumpa gambar2 lama saya dengan kawan2 SPS dulu. Rindu time tu!


:: Antara kawan2 rapat saya ketika itu ::

:: Khair! He's my best fren ::

:: Ketua kami pada masa itu, sporting kan..heheh ::








Bila ingat2 balik time ni, memang seronok. Sebab happy go lucky je sume! Sume sekepala. Tapi sume tu dah tinggal kenangan. Sebab semua dah berpecah. Sorang di sana, sorang di sini, sorang di situ, sorang di sinun. Tapi still keep in touch lah. Cuma tak boleh nak bersama-sama seperti dulu. Semua ada komitmen masing2. Lagipun moment ni semua berlaku masa sebelum saya ditukarkan ke Jabatan Penyiaran. Tapi sementara je di sana. Bila saya dapat jawatan PT ni, saya kembali ke sini semula. Tapi dah tak sama seperti dulu. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan