25 Julai 2012

Cuti Raya


Wahh..bukan main lagi aku ni. Pepagi dah update siap ada fire work tu. Hahaha. Bukan main gumbira ya! Mana tak gembiranye, cuti raya aku dah approve ok! Tapi aku buat cuti gantian. Sayang nak guna cuti rehat. Lagipun aku kan baru sambung kontrak baru bulan 4 aritu. So, tak boleh lah guna cuti rehat awal2 ni. Nanti tak pasal2 duit ganjaran kena potong. Rugi laaa... Aku ni amek cuti bebanyak pun buat ape kan. Macam la kampung jauh sangat. Padahal dekat je. Hari2 pun boleh balik. Hahaha. Takpe2, mane tau raya ni tetiba rasa nak balik Singapore ke kan. So, tak rugi lah cuti aku tu. 

Eh, lupa pulak nak wish selamat menyambut Ramadhan ke-5 harini. Tetibe terjah masuk entry terus happy2 je kan. Sampai lupa nak bagi salam ke wish ke. Sorry2! 'Ter'excited pulak. Ngeeeee...
Bercerita pengalaman puasa pada tahun ni, alhamdulillah segalanya seperti biasa. Hari pertama kami sekeluarga sama lah seperti kawan2 yang lain. Kan 1st day puasa jatuh pada hari Sabtu, so kami sekeluarga pun berpeluang lah berbuka bersama keluarga besar kami. 1st day dan 2nd puasa kami berbuka di rumah mak mertua di Taman Melawati je. InsyaAllah minggu ni turn keluarga sebelah aku pulak. Niat di hati nak ke Nilai, nak cari karpet ke langsir ke, baju ke dan ape je yang berkaitan lah. Tapi tu niat je, belum comfirm lagi. Tengok tahap kerajinan aku dulu. Macam2 lah aku ni kan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan