02 September 2013

Testimoni TABITA

Assalamualaikum.

Korang penah dengar produk tabita tak? Mesti pernah kan. Banyak je jual online. Bersepah2. Aku salah seorang pengguna. Terpengaruh jugak. Konon-konon tengok orang lain lawa, kita pun nak jugekkkkk. Mihmihmihmih. Mula2 cam betul ke ekk produk ni berkesan. Nak ke tak ekk beli? Macam2 lah soalan yang berlegar2. Maklumlah harganya pun bukan murah. Trial set pun dah seratus lebih. Aduhh kene pikir 18 kali ni. Tapi aku nekad gak nak beli.

Jadinya aku pun whatsapp lah orang yang berkenaan. Deal. Pastu gi amek sendiri kat umah dia. Puas hati! Tak sabar nak pakai.

Ni aku buat review terhadap diri sendiri lah ye. Seminggu pakai dah nampak kesan yang ketara. Selalu muka aku tak pakai mekap, memang kusam nak mam... Tapi lepas amek tabita, memang tak nampak kusam dah. Sebab bila pakai tabita ni, 3 minggu pertama dilarang keras memakai sebarang mekap mahupun hanya bedak baby or compact powder. Jadi berserah je lah masa tu macam mana gaya rupa muka kita tanpa secalit bedak pun.


Ni lah trial set yang aku beli tu.



Hari pertama memakai tabita. Tanpa secalit bedak pun tu. Motif utama aku try tabita sebab aku nak hilangkan parut kat pipi tu. Laki aku lah tu gatal tangan godek jerawat aku. Geram betul. Dah berbekas.


Tu lah kesan parut yang aku nak sangat hilang kan.






Ketiga-tiga keping gambar aku bersama anak di atas adalah hari ke-6 aku memkai tabita. Tu pun tanpa secalit bedak pun. Memang nampak perbezaan kan. Tak kusam lagi. Aku pun dah jadi lebih yakin. Nak bersiap tuk keluar pun dah tak perlu makan masa yang lama nak bersiap. Sebab tak perlu tepek ape2 pun kat muka. Just sapu day cream tabita je.

Sebelum aku amek keputusan nak try tabita ni, aku memang google betul2 dulu pasal tabita ni. Macam2 yang aku baca. Banyak testimoni yang aku baca. Mula2 rasa gerun sangat nak amek sebab hampir kesemua testimoni tabita kata bile dah pakai tabita ni, kulit akan mengelupas teruk. Sakit lah, apa lah. Tapi alhamdulillah aku tidak. Cuma rasa pedih2 masa hari ke-3 sampai harini hari ke-7 tu adalah. Tapi kesan pengelupasan tak nampak pun. Merah2 sikit tu adalah. Pedih sangat seperti yang diperkatakan tu memang tak lah bagi aku. Ok2 je. Jangan risau lah pada sape2 yang baru nak try tu.


Ni gambar latest sekali. Fresh lagi. Baru je pagi ni aku snap. Nampak perbezaan nya kan. Serius tak tipu! Perbezaan di hari ke-3 vs hari ke-7. Perbezaannya dah boleh nampak dalam masa yang singkat je.

Aku kini lebih yakin tanpa sebarang solekan pun. The best product!


8 ulasan:

  1. Salam sis. Sy ada jual tabita trial original rm135 free postage. Sms watsap 0145428851. Tq. Btw mmg da gebu muke sis skrg. Cun

    BalasPadam
  2. Tabita Set Trial
    RM100
    Free post

    yg penting original dari kita 0177147401 (whatsapp)

    BalasPadam
  3. Tabita set trial Rm80 whatsapp 0124715108 free postage Sya guna sndri 4thn cantik serasi trs jual

    BalasPadam
  4. No tel:- 0124715107 whatsapp oryginal disini borong dropship dialukan.tQ gojes-tabita trial Rm80 saja..exclusive Rm230

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Alhamdulillah ok..x mengelupas pun mase pakai tu.

      Padam
    2. skrg still guna tabita lg?

      Padam
  6. salam akk..bolh whatsapp saya.saya ada benda nak tanya ..0176930194..

    BalasPadam