28 Disember 2011

Pe'el Rizqin di mana2 pun

Mood harini? Agak baik. Tak badmood. Cuma takde mood nak meng'update' je. Hehehe.. Dan harini jugak saya sangat jobless! Boring jugak kalau dah jobless sangat kan. Takde kerja pun merungut, ada kerja lagi lah merungut. Kan kan kan... Biasalah manusia kan. Bila dah bosan ni mula lah saya rasa nak share video tentang keletah si manja saya. Buah hati pengarang jantung saya! Mari layan ye.. Abaikan je lah apa2 yang anda akan tonton di belakang aqil tu nanti ye. Yang saya nak tunjuk adalah aqil... Hehehe.




Inilah keletah anak saya semenjak dah berumur 10 bulan ni. Semenjak dia dah pandai nak jalan ni, macam-macam kerja dia. Tengok lah video dia tolak cousin dia yang dok dalam walker tu. Mentang2 lah dia dah pandai nak jalan, bukan main lagi dia nak tolak orang pulak. Cousin nya tu sebaya, cuma beza 20hari je dengan aqil. Alhamdulillah! Saya sangat gembira dengan perkembangan diri anak saya yang sumell tu. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan