06 Disember 2011

Sesi Meng'HANDSOME'kan!

Rasanya macam dah lama je tak update. Sepertimana yang korang tahu, yang pernah baca entry saya sebelum ni. Cerita pasal sibuk tu. So, kesibukan tersebut telah bermula ye. Sebab tu lah saya lama tak update. Lama tak lama jugak lah. Baru je beberapa hari. Hehehe... Ni pun curi-curi masa je untuk menyinggah kejap. Nak baca entry kawan2 lain pun tak berkesempatan. Sadisss sungguh! Biarlah cerita kesibukan tu berlalu begitu sahaja. Mungkin next time saya akan share kot. Kalau berkesempatan dan rasa nak update lah ye. Kali ni saya nak share pasal hari Sabtu lepas.

Sabtu lepas saya balik rumah mak mertua. Maklumlah dah 2minggu tak balik. Rindu nenek kepada cucunya nanti. Kebetulan pulak minggu tersebut ada kenduri di area KL. So, alang-alang lah kan. Hari Sabtu tu lepas pergi kenduri di Cheras, kami terus menuju ke Melawati. Tapi sebelum balik rumah mak, kami singgah kedai mamak kat Melawati tempat biasa aqil gunting rambut tu. Dah lama benor rasanya tak gunting rambut dia. Jadi bermulalah operasi gunting menggunting rambut dia.

:: Rambut sebelum digunting ::

:: Mula2 sampai ::

:: Cool je kan muka dia ::

:: Bagus anak mama ni ::

:: Hensem nye ::

:: Amboi muke dia ::

:: Dah mule dah ::

:: Still under control ::

:: Muke boring - tak boleh duduk lama dia ni ::

:: Dah masam dah muke dia ::

:: Mengantuk sebenarnye ::

:: Dah siap tapi tak sempat sikat lagi ::

Macam-macam perangai dia kan. Tu lah anak bujang saya sorang ni. Memang dia boleh duduk diam bila gunting rambut tu. Tapi tak boleh lama-lama sangat. Bila dah lama-lama sangat tu, mule lah dia meragam dah. Tapi memang dia tak menangis pun. Bagus lah anak mama. Pandai.. Sayang sangat kat dia! 

:: Inilah hasilnya ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan