03 Disember 2011

Demam OMBAK RINDU!

Sekarang aku memang gila-gila minat Aaron Aziz. Hensem lah dia. Berbakat besar sungguh dalam bidang lakonan. Tak sia2 aku pergi tengok filem Ombak Rindu tu. Kalau korang nak tau, sanggup OK aku keluar awal di hari Jumaat tu. Ni semua gara-gara abang aaron! I love him very much. Hahahaha.. Gila over kan. Incik suami selalu cakap kat aku, dia tu dah ada anak 2. Apa ku kesah.... Hahahhaa..


:: Tengok ni ::

Sanggup kan aku. Tak kisah lah hari kerja ke. Pergi je. Ye lah kalau hari2 cuti Sabtu dan Ahad tak merasa lah nak pergi tengok wayang. Maklum lah dah beranak kecik ni. Rumah je lah jawabnye. Saya ingin menasihatkan kepada sesiapa yang belum pergi tengok filem ni, sila lah pergi. Sure korang tak menyesal. Memang kena pergi. ABP nanti tak mustahil lah Aaron Aziz boleh dapat award sebagai Bintang Paling Popular bagi tahun 2011. Saya dah plan akan beli surat khabar Berita Harian setiap hari nanti bila undian untuk ABP dah keluar. Saya akan terus menerus mengundi Aaron Aziz. I love u lah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan