05 Januari 2012

Pengalaman manis 2011

Terlupa pulak saya nak share apa pengalaman paling manis saya 2011. Terleka tatkala tahun 2012 menyapa. Tahun 2011 adalah tahun paling bermakna kepada saya kerana saya telah mengalami satu pengalaman yang tidak pernah akan saya lupa sampai bila2.

:: Saat mendebarkan dan juga teruja ::

Inilah dia pengalaman nya. Pengalaman melahirkan seorang bayi lelaki yang sangat comel pada tanggal 02.02.2011. Gambar di atas adalah sehari sebelum melahirkan baby saya. Saya ditahan sehari sebelum melahirkan kerana saya dah overdue time ni. Dah seminggu overdue. Tapi tak induce ok. Masa ditahan ni jalan dah buka 3cm. Tapi takde rasa apa2 pun. Sampai doktor pun pelik kenapa saya tak rasa sakit. Masa bukaan mula buka 5cm, baru lah rasa sakit semakin kerap. Itu lah rezeki namanya kan. Dipermudahkan dalam urusan untuk melahirkan baby come saya tu. Alhamdulillah.. Syukur.

:: Usia aqil 2 minggu ::
:: Nyenyak benar pulak kan dia tidur time majlis cukur jambul ::
:: Alhamdulillah murah rezeki aqil ::
:: Yeay! mama dah habis pantang, aqil pun dah boleh kua jalan ::

Banyak sungguh kenangan manis tahun 2011 bersama hero sulung saya ni. Kalau nak share kat sini semua, tak cukup masa kot. Sekarang aqil saya ni dah pandai jalan. Yeay! mama dan ayah sangat gembira. Sekejap je rasa masa berjalan. Kurang sebulan dari sekarang anak saya bakal genap berumur setahun. Semoga anak mama sentiasa diberi kesihatan yang baik, menjadi anak yang soleh dan menjadi orang yang berguna di masa akan datang. Aminn...


:: Semangat betul dia nak drive kan ::

:: Walaupun dah 11bulan, kain dia tu tak boleh tinggal ye, di mana2 mesti ada ::

:: Time with ayah ::


:: Yeay! sekarang aqil dah pandai jalan! ::

Inilah antara ragam si kecik saya. Memang pengalaman terindah bila dah bergelar seorang ibu ni. Selamat tahun baru semua! Masuk tahun baru bermakna umur kita meningkat ke satu tangga lagi ye. Semoga perjalanan hidup kita diredhai Allah S.W.T.. InsyaAllah.

1 ulasan: