25 Jun 2012

Must Try!

Happy monday semua! Tak mau lah monday2 blues k semua.. Cheer up la! Baru sentiasa muda. Cehhh.. Aku tengah bengang sekarang, tapi still boleh senyum sebab malas nak fikir apa yang terjadi tadi. Kalau difikir, buat sakit hati je! Memang malang sungguh nasib harini. Apa boleh buat kan. Hmm... abaikan lah kisah malang aku harini. Mencik! Arini aku taknak buat entry marah2 ke sedih2 ke bengang2 ke, tapi aku nak buat entry pasal makan! Ye! Makan makan dan makan! Let's.....

:: Bukan main si kecik ni ::

Eh..tetiba terus ade gambar aqil tengok menu kan. Hehehe.. Ha'ah dia memang. Macam tau sangat nak cakap kan. Tunjuk sana sini. Aqil2 .. Dah semakin besar dah anak mama ni. Dah makin pandai. Ok2.. bukan nak cerita pasal aqil ni. Mari teruskan cerita pasal makan. Semalam balik dari kampung aku, kitorang singgah makan kat German Deli Imbiss kat Ampang. Mengada2 lah kan nak makan situ. Sesaje je. Dah lama nak pegi, tapi tak berkesempatan. So, semalam kebetulan. Terus singgah lah. Memang boleh tahan lah. Sape2 yang gile suke fast food / western, boleh lah ke sini. Memang kenyang dan puas makan. Semalam aku order "HAMBURG" Megaton 500 Wiggy. Memang gila besar burger ni. Aqil pun takut tengok sebab burger tu dah sama besar dengan kepala dia. Mula2 dia takut nak makan, puas suap2 dia taknak. Last2 die tengok mak bapak dia makan, baru lah dia nak. Ikut kan order 1 menu ni pun dah cukup, tapi laki aku mengada2 order menu lain pulak. Laki  aku order ayam. Ape name menunye tu aku lupe dah. Tapi not bad lah. Sedap. Set tu ada coleslow dan kentang putar. Coleslow nye sedap lah. Habis laki aku makan sorang.

:: Fuiyoooo ::
:: Ni menu incik aku ::
 Ni lah menu aku dan incik suami. Memang puas lah makan. Sampai tak larat dah lah.



:: Inilah kejadiannye bila dah tak larat ::

Besar kan burger tu. Dahsyattt.. Saiznye memang berbaloi lah dengan harganya. Sape2 yang belum pernah cuba, mesti cuba k.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan