20 Jun 2012

Premium Beautiful

Anda pernah dengar tak pasal Premium Beautiful ni?? Tak pernah?? Alla...kenapa tak pernah dengar. Famous tau PB ni. Ok, pada sesiapa tak tahu apa PB ni, meh aku bagitau apa dia PB ni. Ayoyoyo korang kenapa lah tak tahu. PB ni adalah sejenis set girdle khas untuk para wanita2 di luar sana untuk menyorokkan lemak2 dan yang penting PB ni boleh mengecikkan bahagian badan anda yang berbonjol2 tu. Amazing sangat! Memang terbukti berkesan! Aku sendiri pun pakai tau PB ni. Tapi baru je mencuba. Jadi tak dapatlah nak tunjuk lagi hasilnya sekarang. Ramai kawan2 aku yang pakai PB ni. Semuanya kata bagus dan berkesan! Tak rugi mencuba walaupun harganya akan membuat anda menelan sedikit air liur. Tapi aku boleh bagi korang harga paling murah untuk PB ni. Sebelum cerita pasal harga, moh aku bagitau sikit macam mane rupenye PB ni dan macam mana cara memakai PB ni. Jommm tengokkk..

:: OK, ni lah rupenya PB tu ye kawan2 ::

Tak teringin ke nak cuba?? Takpe2 taknak beli pun meh lah tengok2 je cara pakai nya. 

Burok benar kan rupenya kalau bontot kita gini. MasyaAllah! Jadi tak salah kita mencuba PB ni. InsyaAllah segalanya berubah! Cuma kena lah disiplin bila dah mula pakai PB ni. Jangan kejap pakai, kejap tak pakai. Memang hampa lah harapan kalian semua ye!

:: Gurdle ::

 Ok, kalau tanpa aku terang mengenai gambar kat atas tu adakah anda faham cara nak pakai PB ni. Pasti tak paham kan. Hahaha..Ok2. Jom lah aku bagitau.
  1. 1. Kelepetkan dulu bahagian bawah tu ( bahagian yang bakal berada di paha ). Bahagian pinggangnya pun jangan tak dikelepetkan ye. Dua2 bahagian tu mesti kelepetkan. Kalau dah hebat, takyah kelepet pun takpe. Sebab kena kelepetkan tu adalah bagi memudahkan anda untuk menyarungkan gurdle tu.
  2. Bila dah siap kelepet tu, korang pun mulakan lah dengan menyarungkan perlahan2 gurdle tu ke kedudukan sepatutnya. Masa step ni memang comfirm ketat dan susah gila nak masuk kan. Takpe2 teruskan jelah dengan penuh kesabaran.
  3. Bila dah siap sarung sampai ke pinggang tu, korang seluk lah sikit bawah tu macam dalam gambar tu untuk tarik gurdle tu betul2 ke atas dan ke tahap yang selesa.
  4. Bila dah siap tu, selit2 kan lah dan sumbat2 kan lah lemak2 korang tu dalam gurdle tu. Hasilnya pasti memuaskan. Dan pasti selesa memakainya!

:: Bra ::
 Ok, habis dah kisah gurdle, sekarang kita sambung kisah nak pakai Long Bra nya pulak. Cara pakai Long Bra ni sama je macam kita pakai bra biasa kita ari2 tu. Cume bezanya Bra PB ni panjang sikit lah dari bra biasa kita tu. Dah nama pun Long Bra kan. hahaha.. Pakai seperti biasa dan hook kan lah dari bawah sehingga ke atas. Kalau tak sampai nak hook kan sendiri, mintak lah tolong suami ke adik ke mak ke kakak ke sepupu ke kawan ke..ahh sape2 je lah yang ko rasa boleh tolong time tu kan. Bila dah siap hook semua tu, sumbat jugak lah lemak2 korang tu ke dalam cup bra tu. Pasti tak nampak dah lemak2 yang hebat berada di badan anda tu. Huahuahuahua...
Kita ke step seterusnya pulak adalah memakai waist nipper. Aku suka ok pakai waist nipper ni. Ia menambah keselesaan dan ia pun amat senang dipakai berbanding dua items di atas k. Bila kita pakai waist nipper ni, ia akan kelihatan lebih kemas dan yakin untuk menjalankan aktiviti seharian. Bahagian belakang tu ada tali macam tali kasut kan, jangan pulak korang pelik. Bila dah siap hook semua dari bawah sampai atas, korang tarik lah tali tu bagi melangsingkan pinggang anda ye! Silangkan je tali tu ke depan bahagian perut dan cangkukkan. Tali tu ada cangkuk. Tarik lah ikut keselesaan anda ye. Selesai sudah cara2 memakai PB yang best ni.


Jom lah cuba! Harga?? Hmm...jangan terkejut ye bila aku sebut harganya. Tapi kalau korang order ngan aku pasti berbaloi sebab harga yang aku  tawarkan sangat2 lah murah berbanding di tempat lain. Kalau korang tak percaya, korang boleh search sendiri di mana2 web yang ada. Kalau korang berminat, boleh lah hubungi aku di nombor 017-6164780 (call/sms/WhatsApp).. kepada yang ada gtalk aku pun boleh la gtalk je. Nak emel pada aku pun boleh.. qin_nuyun87@yahoo.com / b0peep87@gmail.com. 

Harga nya hanya RM1200 untuk 1 set. Berbaloi kan. Tempat2 lain aku tengok harganya cecah sampai RM2000. Aku pun rasa nak meleleh air mata bila tengok angka 2k tu. So, ni apa korang tunggu lagi, jom lah cuba untuk kecantikan anda juga, bukannya orang lain. Kalau korang nak bincang2 lagi harga tu boleh, dialu2 kan. yang penting, korang mesti cuba! 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan