12 Jun 2012

Terima kasih suamiku!

Beginilah dunia. Konon2 mengikut peredaran zaman. Dan begitu jugalah dengan diriku ini. *Takpasalpasalkanayatginikeluar* hahahaha.

Apakah yang aku maksudkan? Apakah yang telah kudapat sebagaimana yang telah aku kongsikan di laman mukabuku ku! Sebenarnya aku telah dapat apa yang kuinginkan. Apakah bendanya tu? Best sangat ke? Berharga sangat ke benda tu sampai beria sangat aku nak share kat FB kan? Mesti korang tertanya2.. hahahaha. Takdelah apa sangat pun. Tapi bagi aku sangat bermakna dan sangat2 lah sayang. Maklumlah present dari MyLebeliHusband!! Finally I get my Samsung Galaxy Note!! Yeay!!!! *LompatTinggiTinggi* Girang sangat lah kan. Orang lain dah berkurun kot dapat, aku baru sekarang? *ingatkan ape lah sangat kan...

Ok..aku terlalu excited dan jakun ye! Sebab bukan senang nak dapat, maklumlah aku pun bukan orang senang. Cehh ayat pasrah. Tapi betul apa. Aku bersyukur sangat incik suami sanggup membelanje aku beli benda alah ni walaupun aku ni tak pandai. Dah lah tak berapa smart, tapi ada hati nak pakai smart phone kan. Takpelah kite belajar la sesame ye! Kihkihkih...

Hmm...berbunga2 rasa ati aku bila dah dapat GN ni. Lepas ni senang lah aku nak update blog di mana sahaja.*padahal selalu memang aku malas, ada hati ckp nak update di mana saja. Korang tengok je lah nnt betul ke tak aku ckp ni.heheh* Banyak benda lagi aku nak kena explore ni. Nak kena godek2 dulu supaya pandai sikit nak guna smart phone ni. Hihihii. Semoga berjayalah kepada diriku sendiri. Dan yang paling penting, terima kasih my incik suami. I love u so much!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan