02 Mac 2013

Berbaloi-berbaloi!

Aku tak tau kenapa sekarang aku gile shopping! Ehh yeke sekarang je. Bukan dari dulu lagi ke. Apa2 je lah. Ohh..dulu tu berpada-pada, sekarang sebab laki dah tanggung so gedik la aku gatal nak keluar duit je di sana sini situ! Sebab tu laki aku marah. Aku ni boros. Bershopping tak hengat donia. Padahal takdelah kaye mana.

Berbalik pada topik asal. Siang tadi aku ajak laki aku gi OU. Konon2 cakap kat incik suami, saje2 nak window shopping je. Last2 sampai sane memang tak boleh tahan. Tengok sana sini situ. Aku begitu bersemangat ok! Salu aku lah orang paling takde mood nak berjalan2. Tapi tadi aku lah orangnya.

Mula2 tengok2 je. Pastu terbeli pulak. Padahal baru je semalam aku shopping kat Sogo and Jalan TAR. Kopak duit laki aku. Kesian laki aku dapat bini macam ni. Sape suruh bagi green light kan. Hahaha.. Konon2 nak cover line balik, bile bab makan semua aku bayar. Sebab semua hasil shopping semalam dan harini duit dia. Hahahaha.. Pandai tak aku. Mari tiru aku!

Tapi aku takdelah gile pulak nak shopping kat butik2. Aku sedar diri. Aku masih "ikut ukuran baju sendiri" lagi. Tak tergamak nak ikut ukuran baju orang lain. Tadi shopping kat FOS and Brands Outlet (BO) je. Memang sangat berbaloi2 wa cakap lu!!! Silelah pergi membeli belah di sana. Pasti tak rugi. FOS confirm la semua tau kan mmg murah2 kat sana. Kat BO tu plk mmg sgt2 murah. Byk yg buy 1 free 1. Harge setiap 1 buy 1 free 1 tu RM69.90 je! Dah bli dgn hrge tu dpt 2helai. Tak ke berbaloi tu.

Incik suami terus sambar  4 helai kemeja, 1 tali pinggang. Aku? Harus lah selit gak. Dapat lah jugak 2 3 helai baju. Mmg murah2 belaka. Total shopping arini RM300++ je. Dapat banyak helai ok. Ayah dapat, mama dapat dan aqil pun dapat. 1family shopping. Best best....

Silalah berhijrah ke sana ye kawan2. Pasti tak rugi. Dah siap2 cakap kat incik suami nanti kita dtg lagi ye. Sang suami ye kan je apa kate bininye yang gilo soping ni. Esok kite gi shopping lagi ye suamiku! Mama nak beli kasut laaaaa......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan