24 Mac 2013

Hadiah Anniversary ke-3 tahun


Sebenarnya ni entry yang dah tertangguh lama. Disebabkan keadaan tidak mengizinkan maka harini lah kita cerita ok. Anniversary kami ketiga tahun jatuh pada 13 Mac lepas. Dah 10 hari berlalu kan. Takpelah. Yang penting aku nak certlita jugak. Sebagai kenangan kat sini. Esok2 boleh baca balik.
Masa tarikh 13 Mac tu kami takde pergi makan2 ke celebrate ke candle light dinner ke. Non hado ok! Just duduk rumah masak dan makan kat rumah je. Suami makan masakan isteri lebih bermakna kan. Aku pun dapat pahala free. Senang je jadi isteri ni nak dapat banyak pahala free kan. Tak susah. Yang penting jangan ingkar cakap suami.

Berbalik pada kisah hadiah tu, hari Sabtu 16 Mac tu incik suami bawak aku pergi Alamanda, dia ada tournament bowling. Aku ikut je la. Petang tu pulak kami jalan2 kat The Mines. Saje isi masa lapang bersama keluarga. Sambil2 cari hadiah anniversary tuk aku. Untuk incik suami? Ohh belum lagi. Nanti2 la ekk. Bulan 4 combine sekali ngan hadiah birthday. Hari Sabtu tu dah cari2 dah hadiah aku tu. Tapi xde yang berkenan.

So hari Ahad incik suami bawak kami jalan2 kat Jalan TAR. Dan menuju ke Semua House. Yeah! Dapat jugak apa yang diingini. Berbaloi2. Terima kasih suamiku!

Tadaaaaa...ini dia! Sekali sekala demand sikit boleh lah kan. Bagi aku dari beli benda lain yang mahal2 macam henbeg ratus2 ke ribu2 ke kasut mahal2 ke baju mahal2 ke buat apa kan. Baik beli yang ni. Berbaloi! Kalau kau nak jual balik bernilai gak. Henbeg mane boleh ko trade in ke jual balik dengan harga tinggi ke. Oh sungguh tak berbaloi. Setakat pakai bape bulan dah buruk dan lunyai. Jadi pilih lah dengan cara yang bijak bukan dengan cara berlagak sana sini. Peace! Hehehe..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan