24 April 2013

APC 2012.

Alhamdulillah rezeki. Aku telah terpilih sebagai salah seorang penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) Tahun 2012. Sangat2 bersyukur dan tak sangka. Rezeki Muhammad Aqil Rizqin ni namanya. Rizqin = Rezeki. Aku terima dengan besar hati dan gembiranya. Terima kasih YaAllah.

Majlis APC KPKK telah diadakan pada 18.04.2013 di Istana Budaya. 1st time aku masuk IB ok! Bestt. Aku pulak dapat seat depan pentas gak. Aku dapat duduk baris keempat dari depan pentas. Jadi jelaslah mata aku ni tengok depan. Bertambah best lah kan. Tapi rasa sedih tu ada jugak lah untuk warga KPKK sebab time tu adalah kali terakhir menteri bersama ngan kitorang. Dr Rais Yatim lepas ni dah takde. Jadi lepas PRU-13 ni KPKK akan dapat menteri baru. Sapelah agaknya? Hehehe.. Tak perlu cerita banyak lah. Jom layan gambar di hari kejadian.

:: Ni kat screen kat pentas ::

:: Antara penerima dari JASA HQ ::

:: Persembahan dari koir KPKK & artis budaya IB ::

:: Ni lah menteri KPKK ::

:: Tu baju merah tu, Ketua Pengarah JASA. Adik-beradik Jalaludin Hasan ::

:: Terkedek2 aku tu. Malu! ::

:: Ceria tak kami ::

:: Riang ::




Tiada ulasan:

Catat Ulasan