26 April 2013

Gedik tak aku? Hover tak?

Minggu depan 30 April 2013 birthday laki aku. Aku lemah betul lah bila fikir2 nak bagi apa. Susah tau nak cari present untuk lelaki. Memang bab2 ni aku selalu je blurrrr. Aku kalau nak bagi present kat dia, aku akan tengok dan perhatikan apa yang dia dok tengah sebut2 selalu. Haritu sibuk nak jam tangan. Dapat dah. Fossil ok! Jeles! Pastu dia sibuk nak PlayStation. Pun dia dah dapat. Semua tu bukan aku bagi. Dia pergi beli sendiri. Hahaha. Dan sekarang dia sebut nak beli motor baru. Ni je sekarang yang dia idamkan. Homaigod! Alasannya sebab nak motor baru senang ulang alik hari2. Yakin dengan condition motor baru. Ok alasan diterima wahai suamiku. So, nampak gayanya aku kena tunaikan impian incik suami aku ni. InsyaAllah kalau ada rezeki, aku akan belikan dia sebiji motor. Tapi nama kat geran, comfirm nama aku! Hahaha.. Gila tamak. Tapi tak boleh sekarang la ye pakcik. Tunggu sikit hari lagi. Kita trade in 1 motor ok. Takdelah tambah duit banyak2. Tak pun kita share2 ye. U sikit duit, i sikit duit. Baru fair. hahaha

:: Picture credit to google pictures ::
Birthday orang lain yang akan tiba. Tapi aku pulak yang hover. Request macam2. Aku request seperti dalam gambar rajah ye. #Fossil #ES3101. Teringin katanya. hahahaha. Nasib lah boleh dapat half price. Berjaya jugak aku dapatkannya. Esok or lusa bakal terlekat di pergelangan tanganku yang comel ini. Wakakakaka. Gedik tak aku? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan