24 April 2013

Borak kosong

Lega! Kenapa? Sebab kerja dah beransur kurang. Hahaha.. Boleh berfoya-foya online lah sekarang. Eh..bukan memang hari-hari ke aku berfoya-foya online. Apa nak cerita ekk arini. Macam takde yang menarik nak diceritakan je. Biasa-biasa je semua. Oh pasal rumah kami tu. Masih dalam proses. Lawyer kata paling cepat pun dalam masa 3 bulan nanti baru setel. Tak sabar nak duduk rumah sendiri. Walaupun tak besar mana, tapi kepuasan itu pasti!

Sekarang ni masih menumpang di rumah mertua. Keselesaan tu sudah pasti terhad. Yela nak terkangkang ke, nak menjerit ke, berlari ke, kuak lentang ke, memasak ke, mengemas ke semua terhad. Sekarang aku tau balik duduk je. Bosan ok! Aku nak balik rumah aku. Tapi buat masa ni tak boleh lagi. Setelah kami buat keputusan minta nenek nya yang jaga aqil, jadi tinggal la situ sementara. Tapi maybe bulan depan start nak balik rumah Putrajaya tu hujung minggu je. So, weekend boleh lah berehat2 dengan bebasnya di rumah sendiri. Dah lama tak main masak2, mengemas bagai. Rindunya nak buat semua tu!

Lagi apa ye. Oh! Impian aku bakal tercapai. Setelah bertahun-tahun mencuba. Akhirnya akan tercapai jugak. Kalau dah comfirm jawapannya nanti, kisahnya memang sama macam incik suami. Bila dah comfirm barulah aku up status FB n up entry ye. Sekarang ni biarlah rahsia dulu.

Aqil pula? Sekarang dia dah semakin banyak cakap dan banyak hal. Garang bukan main hero sorang tu. Duduk dengan nenek sekarang, asyik gaduh je ngan anis (cousin dia). Yang si anis tu pulak suka sangat nak cubit2 dia lah sakat dia lah. Aqil ni pantang betul, anis buat je dia, memang comfirm2 anis kena balik. Sampai menangis lah aqil buat. Gengster tau anak mama ni. Ngan mama pun dia garang gak. Anak oh anak. Jangan lah begitu sampai besar k. Tau lah awak tu lelaki, tapi jangan lah gangster sangat. Risau mama tau.

Tu je kot nak cerita. Entry pasal APC belum up lagi. Nanti aku cerita ye pasal APC. Biarlah dah basi pun. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan