11 Ogos 2011

aqiL jatuh katil

pagi selase aritu aqil jatuh katil...kesian sangat die.menangis teresak2....
macam mane kisah nye aqil boleh jatuh ?

kisahnye begini... :
pagi tu dlm pukul 6.30 aku mcm bese la rutin pg ku mndi...dan ble da siap,aku pn bersiap la nk pegi keje....
Sambil aku bersiap nak pergi kerja tu,aku pun kejut kan la incik s0mi suruh dia pergi mandi. Mula2 bila dia pergi mandi tu,elok je aku tengok aqil main2 kat atas katil. Tapi, entah macam mane,aku boleh terlepa sebab nak cari celak (tiba2 je pagi tu gatal kononnye nak pakai celak, tak penah2 kan...mengada la tu namenye). Tengah aku leka nak cari celak tu, tanpa disedari rupanya anak aku da merangkak menghala ke arah nak jatuh katil tu. Tau2 je dah berdentum kepala dia kat lantai. Aku apa lagi, terkejut tak terkata la. Menggeletar tangan. Dengan aqil yang dah melalak tak tentu arah tu sebab sakit. Terus aku tengok dahi dia da merah n lebam. Ya Allah cepat nye la dahi dia naik bengkak.
Dan tanpa disedari incik s0mi telah menyedari kejadian tersebut. Dan dengan pantas dia membuka pintu bilik air, dan dengan lajunye die marah aku. Tak terkata aku. Amek nak ko. Padan muke aku. Ni aku nak share gambar aqil ku setelah jatuh katil..





1 ulasan:

  1. darwisy pn ms kecik jatuh gak dari katil, time tu kiterang kt dapur bayangkan leh dengar bunyi "GUK" punyala kuat, tgk2 da lebam dahi tu..terus taruk minyak angin..huhu alhamdullillah xde pe

    BalasPadam