19 Ogos 2011

Pujuk Memujuk..Bodek Membodek


Pujuk memujuk?? Bodek membodek?? Apa kisah ni ekin oii....hehehhe
sape yang nak dipujuk??? Sape yang nak dibodek nye..ngeh ngeh.


Sebenarnye saye masih dalam proses pujuk2 dan bodek2 incik suami ajak ikut mak mertua beraya di Singapore. hehehhee...Tahun ni family incik suami semua nak balik beraye di Singapore pada raya pertama tu, selepas sembahyang raye. Ikutkan plan asal kami sekeluarga sebenarnye akan beraye di kampung saya di Bentong, Pahang tahun ni. Tapi, bila dengar mak nak balik beraya di Singapore, seronok plak saya dengar, tu yang rasa nak ikut. Saya tak kisah pun beraya kat mane sebenarnye. Tapi, hati ni kadang2 mengade2. Macam ni lah jadinye..hihiihihii.


Saya dah try cakap banyak kali pasal benda ni kat incik suami, tapi stil takde jawapan. Dan kadang2 die seloroh2 ajak ikut balik sane. Saje nak buat saya berharap sangat kan. hehehehe


Walaupun kami takde keputusan sebenar nak raya mane tahun ni, esok tanggal 20 Ogos 2011 kami tetap akan pergi buat pasport untuk "our little prince charming" tu. Kalau raye ni tak pergi sane pun takpe, sebab kami dah plan nak pergi sane end of dis year sebenarnye.hehehhe... Saya ni je saje nak mengade2..kuikuikuikui.


Selain dari kisah bodek membodek nak balik Singapore, saya gak ade kisah bodek membodek mintak duit nak pergi SOGO dan JALAN TAR harini. Gaye2 macam lulus permintaan ni, tapi tetibe pagi tadi incik suami bad mood, dan terus kene kauseling. OMG! Laki ku kuat membebel.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan