17 Ogos 2011

Macam2 Kerja

Assalamualaikum semua! Arini hari "Nuzul Quran". Tapi, saye kerja, KL tak cuti. Tapi, takpe la.. Tak kisah pun pasal cuti ke tak cuti. Janji kite happy. Hehehehhe. Arini saya nak cerita pasal hero comel saya yg banyak keje. Ade je keje die nak buat. Incik suami panggil die "Kontraktor banyak keje". Kami ni tiap2 weekend balik rumah kami di Putrajaya. So, ade la satu weekend ni, saya tengah lipat kain baju, die sibuk kacau saya, nak kirai baju yang saya dah lipat. Kalau nak kirai baju yang belum lipat, takpe lagi. Ni yang dah lipat, geram nak gigit2 pipi die. Last2 saya ngan incik suami masukkan die dalam bakul baju. Rupenye die suke. Tersengeh2 dok dalam tu... Ni antara gambar yang diambil mase tu. Geram betul tengok qiqil mama yang comel ni. Sayang sangat kat qiqil !


:: Mase mule2 masukkan die dlm bakul, boleh senyum lebar ::

:: Tengok la tu boleh jelir2 lidah kat mama n ayah ::

:: Comel nye lah ::

:: Tengok tu siap boleh posing comel lagi tu ::

:: Muke excited dapat dok dlm bakul ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan