12 Ogos 2011

kisah kawen kami.

OK...semua! Arini saya nak cerita pasal kisah kawen saya dengan seorang insan yang bernama MOHAMMAD AZHAR BIN MOHD ROSLI. Tak kisah lah kalau korang nak cakap kisah kawen kami ni dah basi ke ape kan. Aku just nak share sikit dengan korang kisah kawen kami ni. Mulai dari sebelah pihak perempuan dan seterus nye sebelah pihak lelaki. Tapi, sebelum tu aku nak cerita la sikit macam mane aku boleh kenal dan terus 'ter'kawen ngn insan bernama Mohammad Azhar Rosli tu.
Macam ni kisah nye.. pada tanggal
15 JUN 2009 adalah hari pertama aku melapor diri di tempat aku bekerja sekarang iaitu JASA. Tapi mase tu, aku hanye SPS. Mase mule2 kerja aku memang seorang yang sangat tidak bercampur ngan orang2 kat sini. Aku hanye berkawan ngan kawan2 SPS aku tu je. Sebab aku ni pemalu kot (ish, macam tak pecaye aku ni pemalu) hahahhaha. Mase mule2 masuk keje tu, kitorang budak2 SPS ditempatkan di tingkat 3 bangunan ni. Incik saya ni pun dulu dok kat tingkat 3 Unit Pentadbiran. Kira nya hari2 lah boleh jumpe. Tapi time tu cinta belum berputik lagi dan saya pun macam tak perasan kewujudan incik ni. Sebab saya ni kan pemalu..kuikuikuikui. Saya berterusan la begini sampai la bulan puasa tahun 2009 kot.
Dan tibalah di suatu hari, saya ni "ter" selalu
Gtalk ngan incik ni. Sampai dalam tanpa sedar telah terjatuh hati. heheehe..(gatal aku ni) ish! 

Gtalk punye gtalk, sampai la satu hari tu incik ni ajak saya pegi tengok wayang. Tapi, mase tu dah lepas raye la. So,saya ni pun dengan senang hati nye menerima pelawaan "beliau" heheheh. Kire ni macam 1st date (xmalu aku ni,padahal time ni blm declare ape2 lagi). Dia pun bawak la saya ke Mid Valley. Tapi saya dah tak ingat time tu kitorang tengok cite ape. Lepas abes menonton tu dia bawak saya makan kat satu tempat ni, tapi saya pun tak ingat kat mane.sori ye incik! Lepas tu baru la die anta aku balik umah. Malas "1st date" pun tamat disitu. hehehhee


OK balik kepada topik asal saya ye kawan2...pasal kawen kami ! Pasal perkenalan kami tu, maybe next2 time la ek saya share.
Kami telah bernikah pada tanggal 13 MAC 2010 di my hometown Bentong, Pahang.. Dengan jumlah wang hantaran ~~RAHSIA~~ 
Hanye dengan sekali lafaz, aku sah menjadi isteri kepada insan yang bergelar suami kepadaku sekarang..hehehhe


Sekarang saya nak share serba sikit gambar mase majlis nikah kami.....layanzzzzz




                                    :: Ini adalah sebahagian yang hadir - Keluarga suami ::


                           :: Ni lah muke gementar @ gemuruh sangat sebelum akad nikah ::


                                           :: Yeah tibalah saat nye untuk melafazkan ::


                                                        :: Alhamdulllah selesai! ::


                                          :: Sujud Syukur setelah selesai akad nikah ::


                                                                    :: Khusyuk ::


                                                       :: Muka setelah bergelar isteri ::


                                                        :: Batal air sembahyang ::








OK...selesai sudah majlis akad nikah kami. Sampai sini dulu saya share. Next entry saya akan share majlis marhaban kami dan majlis persandingan k. Saya taknak cerita banyak2 dalam blog saya ni, nanti kawan2 semua boring nak bace. So, saya prefer untuk share lebih banyak gambar daripada membaca k. 


Jumpe di next entry ! papai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan