07 Disember 2012

Rindu

Sekarang aku tetiba rasa rindu nak mengandung! Uwaaaa... Hahahaha.... Tapi belum ready lagi la. Nak pergi vacation dulu bawak aqil tahun depan. Lepas tu baru boleh mengandung. Nanti jenjalan naik flight bawak perut, sangat tidak best ok! So kene rancang betul2.. Hahaha.. Lagi satu aku rindu sangat nak pergi jalan2 kat Singapore. Raya tahun lepas ada balik Singapore, tapi tak sempat lah nak bawak aqil jalan2. So incik suami dah 2 3 kali mention bulan 12 ni kita pergi. Aku harus lah on je! Hahahaha... Memang sangat2 rindu dua2 moment ni. Kebetulan pulak dulu masa cousin2 bawak jalan kat Singapore, aqil masih dalam perut ok. Jom la kita layan gambar2 zaman2 kecomelan perut aku. hahahahah... Bulan ni kite pergi Singapore ok! InsyaAllah.

:: Rindulah saat ini ::
:: Gila posing ::

:: Ni lah cousin2 husband yang tinggal kat Singapore ::

:: Aku nak naik benda alah ni, sebab dulu mengandung tak boleh ::

:: Naik guna cabel tu, turun gune ni. LUGE namenye ::

:: Ni rumah makcik incik husband kat sana ::

:: Kali ni pergi nak naik atas bangunan 3 tu, ada swimming pool ok atas tu ::

:: Macam eye on Malaysia dulu2. Memang gayat ok ::

:: Oh Singa! ::

:: Tu aqil masih dalam perut ::
Memang serius rindu nak pergi Singapore. Dah lama tak balik sana. Cousin2 pun dah banyak kali suh balik sane. Tunggu ye. Nak idupkan pasport dulu. Kali ni nak bawak aqil jenjalan pulak kat sana. Dia suka naik tren. So kita naik MRT and bas je kat sana, senanggg...

Pada sesiapa yang blm tahu, incik suami saya sebenarnye Singaporean. Tapi dibesarkan di Malaysia. Sebab tu aku merasa gi sana. Kalau tak, belum tentu aku dapat merasa. Saudara2 dia pun masih ramai kat sana. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan