26 November 2012

Sembang takde motif

Assalamualaikum semua! Ceria selalu ok.

Boringlah harini. Nak buat kerja pun malas. So, jom hadap blog je sepanjang harini. Membuatkan aku tambah malas sebab orang office ni dah bising2 suruh siapkan SKT. Arghh malas betul nak hadap sistem HRMIS yang lembap nak mampus tu. Nak mengira2 lagi satu hal malas. 

Jom cerita2 pasal weekend kita lah. Aku weekend baru ni tak pergi mana pun. Duduk rumah je, dan keluar kawasan sekitar je. Sabtu incik suami rajin pergi ofis. Dia ajak aku lepak ofis dia, tapi aku malas lah. Baik duduk rumah. Main masak2, main dengan aqil, main kemas2 rumah. Petang tu aku cuma keluar pergi jemput makcik urut bawak datang rumah. Pergghhhh sedap bila badan dapat berurut. Dua hari aku berurut dengan makcik tu. Memang sedap lah, ringan rasa badan.

Hari Ahad pulak lepas makan tengah hari incik suami ajak keluar pergi Carefour Alamanda beli susu aqil. Memang murah2 lah semalam kat Carefour. Daripada nak beli susu, terus incik suami beli sekali pampers aqil. Mana tak nya, PetPet 2packs = RM54 je ok! Murah kan! Gila kau taknak beli. Selalu kitorang pakai Huggies. Ni tetiba nak tukar selera pulak. Susu aqil pun murah seperti selalu. Beli terus 8kotak. Senang untuk sebulan.

Balik dari beli susu tu, incik suami ajak pergi karaoke pulak. Mula2 tu dia ajak aku pergi main bowling kat IOI Mall Puchong. Ahh malas aku! Dah lah badan aku sakit2 nak ajak main bowling pulak, memang tak la. Tu aku ajak dia pergi Giant Equin, Seri Kembangan tuk karok. 2jam RM18 je rasanya. Murah kan. Karok sampai lebam.

Lepas karok tu, kitorang pergi botakkan kepala si qiqil tu. Comel je. hehehe.. Sesaje tukar style dia.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan