30 November 2012

Takde idea

Alhamdulillah kami selesa dengan rumah 'pinjaman sementara' kerajaan kepada kami. Tapi hati meronta2 nak deco sana deco sini. Rumah sekarang ni pun ada je benda yang aku nak buat. Tebuk sana lah tebuk sinilah. Tapi tak kreatif mana pun. Rumah luas tapi tak tau macam mana nak deco bagi nampak lagi cantik menarik tertarik the boom! 



Ini ruang tamu rumah pinjam kitorang ye. Tengok lah sangat simple aku susun asal boleh je. Tu korang belum tengok dapur, ruang meja makan dan bilik. Dah lah rumah aku ni nak ke bilik berlorong, so aku dah cuba fikir apa nak buat, tapi takde gak idea. Sebab aku gila tak kreatif langsung ok! Nak ajak incik suami pergi IKEA lah! Haaaa tetiba idea ni pulak sampai time ni. 

Walaupun kitorang selesa tinggal di teratak pinjam kami ni, kami masih dalam proses mencari rumah sendiri. Kalau ada info2 rumah nak jual sekitar dengkil ke bangi ke seri kembangan ke KL ke, let me know k! Taknak jauh2. Biarlah dekat2 Putrajaya jugak. Kalau mampu, insyaAllah. Itu lah impian kami sekarang. Walaupun laki aku keje KPKT, tp bukan senang jugak ye nak beli rumah ni. Belum ada rezeki kami lagi. InsyaAllah dalam masa terdekat ni mudah-mudahan.

Nak rumah! Nak rumah! Nak rumah! Jiran aku dah pindah pun, beli rumah kat Dengkil. Rumah teres 2tingkat lagi. Bestnya! Kitorang nak jiran dengan dia jugak! Sebab dorang jiran yang besttttttttttt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan