03 Oktober 2012

Muara Hati




Aku pasti ramai wanita2 di luar sana pun sama sepertiku. Sentiasa mengikuti kisah drama Adam dan Hawa ni kan. Aku memang tak pernah tinggal lagi dari episod 1 sehinggalah sekarang dah episod 22. Drama ni sangat membuatkan aku teruja ok! Sampai aku pergi beli novel dia. hahaha.. Jangan sangka walaupun aku dah ada anak, aku tak boleh baca novel ok. Ada je masanye sebab bapak die je salu jage anak dan kemas rumah ok. Lagi satu aku minat sangat nak tengok cerita ni mestilah sebab heronya! kahkahkah.. Rumah aku takde astro langsung, inikan pulak mustika HD ni kan, memang non hado la. Aku salu tengok online je. Takyah rugi2 aku nak bayar mahal2. FOC je k! Kepada anda yang tak layan, sila lah layan mulai sekarang. OST nya pun best! Layanzzzzzzzzzzzz..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan