04 Oktober 2012

Rizqin

Di saat ini kerinduan terhadap my lil hero telah terserlah walaupun pagi tadi sebelum pergi kerja aku sempat gomol2 dia. Inilah naluri seorang ibu kan. Jomlah layan gambar2 yang ada. Makin besar, makin macam2 kerenah si kecik ni. Sumber gambar semua dari Instagram ye. Sape2 dah follow aku kat Instagram mesti dah pernah tengok gambar2 ni. So, arini aku saje2 nak share kat sini pulak.

:: Ini aktiviti masa terluang, weekend ni nak bawak lagi dia pergi sini ::

:: Cinta hati aku ::

:: Suka beno ::

:: Ayah dipaksa main sama2 dengan dia ::

:: Ayah layankan je ::

:: Aummm ::

:: Keychain selipar tu pun blh dia nak pakai, sabo je lah ::

:: Vrooommmmm ::

:: Dah mcm bengkel kan, ni lah dia mainan2 aqil ::

:: Jage keselamatan ::


:: Tolong ayah kira duit syiling mmg dia sukalah ::

:: Kecik2 lagi dah pandai mintak nak tengok youtube..hebat tak?


:: Bila balik kg je, mula lah nyamuk suka nak serang dia ::

:: Baldi pun jadi untuk buat main, stress mama ::

:: Dah big boy dah sekarang ::

:: Muka beria tengok ayah, nak la tu ::

:: Time mama nak solat pun, selamba dia nak kacau ::

:: Dah tak muat lah car seat tu anak oiii ::

:: Muka excited, anak ayah lah katakan ::

Sekian terima kasih. Tamat sudah entry gambar Rizqin ni. Selamat menatap dan selamat melayari blog aku yang tak seberapa ni. Dan terima kasih jugak sebab sudi singgah sini. Babai... Nanti aku rajin, aku sambung lagi ye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan