04 November 2011

Gatal tangan

Tu lah pasal gatal sangat kan. Dah lain macam je blog aku ni. Eeee... Konon saya ni mengada-ngada nak edit-edit layout blog saya. Tu lah namanya mengada-ngada, dah lain macam je nampak nya. Nasib baik tak hilang segalanya. Kalau tak, puas nak cari balik semua. Ni lah kerja saya bila boring dan malas nak buat kerja.

Macam tu lah jugak saya bila duduk rumah. Memang tak boleh dok diam. Ada je benda saya nak tukar-tukar, alih-alih bagi nampak lain. Memang saya suka sangat. Kejap perabot tu kat sini, kejap perabot tu belah sana. Incik suami dah faham sangat perangai saya tu. Saya boleh buat sorang-sorang tanpa pertolongan dia. Memang setel saya buat sorang. Bila dah ubah semua rasa seronok dan puas. Setiap hari ada je idea dalam fikiran saya ni. Saya memang suka mengemas. Maybe hobi saya kot. Tapi kadang-kadang malas gak. Bila malas, malas betul.

Harini hari Jumaat, so rehat lama. Tak pergi mana pun. Dok diam-diam kat ofis je. Tu yang gatal tangan adjust sana sini tu. Dah bertukar gaya blog saya ni. Saya ni sebenarnya banyak kerja. Pegawai saya bagi saya banyak kerja betul ni. Tak urgent, tapi saya ni kalau selagi kerja tu tak siap, tak tenang betul hati ni. Masalahnya saya penat lah nak cari, bukak dan selak2. Opss...jangan salah anggap ye. Maksud saya, selak menyelak buku servis lama-lama. Sebab nak kena cari pegawai kontrak lama yang dah resign. Maklum lah dorang nak dapat duit peruntukan RM3000 daripada kerajaan. Jabatan saya ni terpilih. Jadi saya lah yang kena senaraikan nama-nama tu semua. Penatlah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan