03 November 2011

Soffiya + Cinta Ellysa + Aaron Aziz

Saya pasti ramai yang meminati drama bersiri Soffiya di tv3 sekarang. Setiap hari Isnin - Khamis pukul 7.00 petang. Saya memang tak pernah tinggal lah drama bersiri tu dari episod 1 sehinggalah episod semalam. Setelah 25 episod kot saya tonton drama tu, baru semalam rasa puas hati saya timbul bagi drama tu. Puas hati betul bila watak Fiona (Izara Aishah) tu dah kena penangan atas perbuatan sendiri. Padan muka dia. Memang menjadi betul watak tu untuk dia. Berjaya buat kita semua benci dia. Tak sabar nak tunggu kesudahan kisah Soffiya tu.

Hari Selasa depan drama Soffiya tu dah nak tamat. Sebab hari Rabu akan ada drama bersiri baru lakonan Ady Putra. Saya tengok iklan tajuk drama tu KISAH DHIA. Macam best jugak tu. Kena tonton ni.

Drama Cinta Elysa jugak sangat menambat hati saya dan incik suami. Dari episod 1 jugak kami tak tinggal. Dua2 drama ni memang incik suami layan. Susah tau nak tengok dia layan drama melayu ni. Bercerita pasal drama Cinta Elysa ni mulalah saya rasa geram pada mak dia & teman lelaki mak dia tu. Eeeeeeeee...memang bikin panas betul. Mak dia tu taknak sedar2 diri. Dan saya telah meramalkan yang ayah Elysa telah mewasiatkan syarikat dia tu kepada Aril. Hahaha...pandai-pandai pulak kan saya nak meramal2. 

Saya minat Aril @ Johan As'ari tu daripada drama Juvana lagi. Tapi bila dah kisah dia dan Izreen tu keluar, jadi berbelah bagi pulak saya nak minat dia. Tapi tetap minat jugak. Buat2 lupa je kisah dia dan Izreen tu. Tapi Aaron Aziz tetap di hati. Hehehee...

:: Suka betul tengok dia ni ::

Drama Jiwa dan Lara dah tinggal2 dah episod nya. Bukan apa tak tahan lah mata ni nak tunggu pukul 10.30. Sebelum pukul 10.30 mesti dah zzzzzzzzzzzzzzzz... 
I'm so sorry ye abg aaron! hehehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan