24 Julai 2013

Berbuka puasa

Assalamualaikum.

Salam 15 Ramadhan. Dah tidur ke? Baru sekarang berkesempatan dan ber'mood' nak update blog. Ni pun sebab internet laju. Laju sebab gune wifi rumah. Hihihi. Kalau kat ofis, internet hp laju gak, tapi nak upload gambo byk2 tak lepas pulak.

Isnin aku lapor diri kan. Dan semalam aku dah dapat penempatan. Cuma masih duduk kat sofa je. Belum diberi tempat yang betul.

Actually aku nak cerita kisah berbuka. Aku cerita lah sikit ye. 

Ahad aritu berbuka di Le'Meridian Hotel. Makanan memang ok. Tapi tak mencengkam kalbu sangat. Hanya beef teppayaki je dapat menarik selera aku makan berkali2.


Nampak macam biasa je kan. Tapi rasa memang ummppphhhh sgt. Udang tu pun sangat sedapp. Nyummssss. Carbonara pun sedap gak kat sini. Marbeles! 

Yang lain2 sume makanan biasa je. 


Ada lagi gambar2 lain, tapi tak boleh upload pulak. So cukup lah tu gambar yang ada.

Hari Isnin kitorang berbuka kat Concorde Hotel, KL pulak. Kat sini makanannya lebih ohsem dari Le'Meridian. Nanti2 lah kalau rajin aku up lah entry ye. Sekarang nak tido dah.

Selamat malam. TQ kerana sudi menjengah.

Sekarang dah start boleh dengar lagu raya hari2. Mihmihmih.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan