05 Julai 2013

Spek Mata Baru

Sekarang aku dah berubah. Berubah? Apa yang berubah? Berubah menjadi rajin untuk update blog selalu. Hahaha. Tetiba kan. Manusia kan boleh berubah. Termasuklah aku. Mihmihmihmih.

Tiga hari lepas incik suami telah mengajak aku ke kedai spek mata. Katanya nak belikan spek mata baru untuk aku. Aku on je. Dah dipelawa, rezeki jangan ditolak kan. 


Inilah dia rupanya spek baru aku tu. Biasa2 je. Amek yang berbingkai hitam pulak. Salu bingkai aku nampak tak nampak kan. Hihihi. Spek mata incik suami dah belanja, so teringin lah nak pakai contact lens pulak. Last pakai dulu masa baru2 kahwin je. Dah ada anak ni langsung tak penah pakai dah. Konon2 nak beli lah semalam, tapi malangnya aku ni silau banyak sangat dari rabun. Jadi harganya mahal sikit lah dari yang rabun biasa punya tu. Terus batalkan hasrat tersebut. Tunggu lah nanti2 baru beli.

Tu je nak coret harini. Poyo kan. Daaaaaaaaaaaaaaaaa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan