08 Julai 2013

Minyak Wangi

Ehh.. Timbul lagi dia ni. Takde keje ke? Asyik update blog je. Muahahaha. Sehari sampai 3 entry kan. Memang azam baru betul ni. Selalu berbulan2 dibiarkan. Kate diari, mesti lah banyak cerita kena palit kat sini. Cehwahhh. Kali ni kisah SALE lagi ye.

Tadi aku keluar pergi Sogo pulak ye. Haaa.. cemerlang tak aku? Hahaha. Mula2 niat nak pergi isi minyak kereta je. Tapi tetibe tersasar ke Sogo pulak. Kejap je pun, tak lama ok. Aku pergi bertiga. Aku, Kak Hani & Faiz. Niat nak teman dorang ni je. Tapi tersasar dari niat asal pulak. Sebabnya aku nampak SALE sangat!

Kali ni bukan gila tengok baju Aqil. Tapi tetiba nampak minyak wangi yang sangat murahhhhh. Mau kau taknak rembat sebotol dua. Pehhh. Serius murah weii! Aku bukanlah penggila minyak wangi. Tapi sebab kan bau nya sangat wangi dan murah. Maka, terjebak jugaklah aku membeli. Memang berbaloi.

:: Selena Gomez ::

:: Paris Hilton ::

Kenapa aku beli 2 botol terus? Sebab utama adalah bau nye yang sangat best. Yang kedua sebab harga dia sangat murah. Terus sambar lah. Yang Selena Gomez tu RM79 je. Dan yang Paris Hilton tu RM99 je. Jadi dua2 ni RM177 je. Memang murah kan. Selalu harga normal tuk dua2 ni RM395 kate promoter tu. So aku jimat RM218. Banyakkkk tuuuuuuu. 

Aku mesti nak yang murah2 je. Baru jimat berbelanje namenye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan