23 Julai 2013

Dah dapat penempatan

Alhamdulillah. Harini aku dah dapat penempatan. Dengar kawan2 cakap, biasanya 2-3 minggu baru dapat penempatan. Bila dengar gitu, aku dah mula rasa aduhh. Dah lah sorang2 kan. Bosan gile!

Yang kelakarnya tadi masa dorang call, aku atas motor ok! Plan nak balik dok umah. Sampai2 je kat parking tetibe henpon bunyi. Dah agak dah ni. Rupanye betul. Kementerian call. Minta datang amek surat penempatan.

Patah lah balik laki bini ni pegi kementerian. Hahaha. Niat nak balik tido, gitu lah jadinye.  Hahahaha

Aku dapat Bahagian Perolehan Kerajaan, Kementerian Kewangan Putrajaya. Apekah itu? Aku pun tak tau. Hahahaha. Belum berjinak2 lagi.

Entry berbuka puasa dah ade kat draf, nanti lah kalau free aku publish ye. Sebab guna fon ni tak boleh upload gambo byk2 plk. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan