20 Julai 2013

Hari Terakhir Aku

Assalamualaikum semua. Salam malam minggu.

Hamboii tak agak2 aku kan. Malam minggu tuuu. Yela update blog di malam minggu lah katakan. Update gune henpon je. 1st time update gune S4. Lagi senang dari gune note 1 sebelum ni.

Ok sepertimana yang korang tau aku dah last day ari Jumaat (semalam). Ehh tau ke? Ape2 je lah.

Macam aku cakap kat entry sebelum ni. Aku takkan nangis kan. Yes, betul aku tak nangis pun. Tapi perasaan sedih tu mmg ttp ade. Tapi air mata aku tak keluar plk.

:: With bos IT ::


:: Antara geng2 paling rapat ::




Kami di suumber combine dengan geng2 IT sekali. Bertambah meriah la kan. Tapi dorang tak ramai pun. 3 ketul je.

Pastu seperti biasa. Tradisi sesiapa saje yang akan keluar, pasti akan dapat cenderahati dari geng2 sumber. Kami kat sumber dan IT tu dah macam adik beradik. Rapat sangat2.


Tadaaaa. Ni lah dia yang aku dapat semalam. Cantik kan. Thanks korang! Aku suke. Korang memang bestttt. Semoga kita akan sentiasa menjadi sahabat. Love u all.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan