27 Oktober 2011

Birthday Present

Rasa sangat berharga bila kita dihargai. Rasa sangat bersyukur. Tanggal 23 Oktober baru-baru ni adalah tarikh lahir saya yang ke 24 tahun. Seperti yang saya sebutkan sebelum ni takde apa-apa sambutan hari lahir saya. Takde yang istimewa melainkan ucapan yang istimewa daripada seorang yang istimewa iaitu incik suami. Saya tak kisah pun ada hadiah ke takde hadiah ke, yang penting dia sayang, hormati dan hargai saya dah cukup memadai bagi saya. Tapi kalau ada hadiah lagi suka lah saya kan. Hehehe... 

Selasa lepas sampai je rumah lepas balik kerja, tiba-tiba incik suami menghulurkan sesuatu pada saya. Ohh... Terkejut! Hadiah birthday saya! Thank you so much abang! Hadiah tu berupa wallet. Saya suka. Tak kisah lah murah ke mahal. Saya sangat menghargai nya. Yang penting IKHLAS. Dan yang paling penting hadiah tu datang dari orang yang saya sayang. 
:: Pandangan dari depan ::

:: Pandangan dari atas ::

:: Pandangan dari dalam ::
Biasa je kan. Tapi sangat berharga pada saya. Saya sangat menghargai nya. Kalau hadiah birthday saya hanya sekeping kertas sekalipun, saya tetap hargai nya. Yang penting bagi saya adalah sebuah kasih sayang yang suci dan ikhlas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan