21 Oktober 2011

Yeay!

Yeay! Saya telah berjaya merelakan rambut saya menjadi pendek. Yeay!! Selama ni saya sayang sungguh nak potong rambut bagi pendek, tapi harini saya dengan rela hati pergi ke saloon di Maju Junction. Ni bukan dipaksa-paksa ye. Memang rela serela-rela nya. Saya rasa puas hati sangat. Rasa ringan sungguh kepala ni. Yang tak tahan tu, saya siap buat treatment. Tak pernah-pernah hayat ok. Ni 1st time betul. Tapi rasa nya macam sama je. Hehehe.. Tak kisah lah apa pun, janji rambut saya dah pendek. Saya suka! Lepas ni harap-harap kuranglah masalah gugur rambut saya ni. Ini adalah punca utama saya nak potong rambut pendek. Mana tak nya dalam bilik tidur, penuh dengan rambut saya je kat lantai. Bila sikat, tak sah lah kalau takde segumpal rambut lekat dekat sikat saya tu. Dahsyat betul. Tak tahan dah saya. Bila menyapu rumah je, bukan sapu sampah apa pun, rambut saya je yang penuh disapu. Stress betul bila tengok. Tak pernah surut-surut masalah keguguran rambut saya ni. Ditambah stress tu bila incik suami pun dah mula menegur dengan masalah rambut saya yang tak berapa terurus dan gugur tu. Jadi saya pun terus ambil keputusan untuk memendekkan rambut saya yang santekk ni...Hehehehehe. Puji diri sendiri pulak. Perasan lah u!

Lega, lega dan lega! Puas, puas dan puas! Dan saya rasa berpuas hati dengan saloon ni. So saya boleh lah suggest korang-korang kalau nak buat rambut, pergi lah saloon ni. http://www.derrickandteam.com/index.php . Servis yang diberikan pun sangat bagus dan memuaskan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan