06 Oktober 2011

Oktober !

Grrrrrrrr... Sedikit gerun bila sudah tiba bulan OKTOBER. Kenapa? Sebab umur saya bakal meningkat lagi setangga. Oh! Tidak! Saya masih muda. Ngeeeee..
Mari kita baca sedikit kisah seorang bayi perempuan yang telah dilahirkan di Hospital Besar Kuala Lumpur pada tanggal 23 Oktober 1987. Bayi tersebut dilahirkan pada jam 8.40 pagi. Wahh, patut lah saya ni sentiasa gembira je di pagi hari. Jarang lah nak tengok saya badmood di pagi hari. Eh, dah melencong ke lain pula cerita saya ni. Ok2, kita sambung balik kisah bayi tadi ye. Saya tak pasti berapa berat bayi tersebut masa dilahirkan. Arwah emak saya dan makcik-makcik saya cakap, masa saya kecil, saya ni kuat menangis je. Tak tahu lah betul ke tak. Betul lah tu kot. Hehehehe... Ni je lah kot setakat ni kisah bayi perempuan tu. Next blog saya akan share pasal diari seorang wanita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan