27 Oktober 2011

Suka

Kurang mengantuk sikit pagi ni. Selalu mengantuk je. Mana tak nya pagi ni saya dari rumah mak mertua di Taman Melawati. Relax sikit lah rasanya. Selalu dari rumah kami di Putrajaya. Pagi ni saya berpeluang bangun pagi pukul 6.30 pagi. Yeay! Selalu pukul 5.30 pagi dah kena bangun buat macam-macam. Pagi ni tak payah pun. Bangun tidur pergi mandi dan terus bersiap nak pergi kerja. Hehehe... Dua hari ni memang kami akan bermalam di rumah mak je. Maklum lah dah 2 minggu tak balik rumah mak. Hari Sabtu ni pulak nak balik kampung saya. Jadi kami decide nak duduk rumah mak 2 hari ni. Supaya mak boleh lepaskan rindu pada cucu kesayangan nya tu. Dah 2minggu tak jumpa, rindu betul gayanya. Sambil-sambil tu saya pun boleh lepaskan rindu pada si budak kecik yang banyak mulut kat rumah tu, Hannan - anak yang mak mertua saya jaga. Dah lama tak jumpa dia. Dah lama tak dengar dia membebel-bebel. Dapat lah jumpa dia minggu ni.

Ada lagi satu perkara yang saya suka. Hehehe... Tenang je Cawangan Sumber Manusia harini. Memang suka! Tenang sangat. Takde orang yang akan membebel-bebel tanpa sebab selama 2 hari ni. Kita bebas nak buat kerja. Suka suka! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan