14 Oktober 2011

Puas !

Puas? Apa pulak ni? Ish macam-macam la saya ni.


Bercerita pasal puas ni, bukan apa, semalam saya rasa sangat puas sebab dapat membeli-belah kat SOGO sempena hari untuk Sogo Card. Huuuuuu...memang macam-macam barang yang murah-murah. Tak tahulah apa buang tebiat nya saya ni semalam sanggup berabis lebih sikit daripada biasa beli baju untuk Muhammad Aqil Rizqin. Sampai 8 pasang saya beli baju untuk Aqil ok. Ish...memang tak beringat betul. Yang penting, saya puas hati. Dan yang sebenar-benarnya saya ni kalau tengah tension ke stress ke, memang suka shopping. Memang itu perangai saya sejak azali. Bila dah beli itu ini, baru rasa hilang segala stress dan tension. LEGA !


Untung baby Aqil. Zaman mama dulu takdelah macam ni. Baju-baju mama dulu pun murah-murah sangat kot. Baju Aqil sekarang bermacam-macam jenama. Alhamdulillah rezeki. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan