24 Oktober 2011

Semalam

Semalam tanggal 23 Oktober 2011 (Ahad) genaplah usia saya mencecah 24 tahun. Sekejap je masa berlalu. Tak sangka saya dah berumur 24 tahun. Dan yang paling buat saya gembira sebab tahun adalah tahun pertama saya menyambut hari lahir sebagai seorang ibu kepada anak yang sangat comel. Di usia 24 tahun saya telah mempunyai seorang anak. Yeay! Perkara yang tak pernah saya sangka. Kita sebagai manusia hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segalanya. 

Tak ada sebarang sambutan sempena hari ulangtahun saya. Cukuplah sekadar ucapan istimewa daripada seorang yang istimewa iaitu incik suami. I love u! Dan semalam juga incik suami takde kat rumah. Sebab dia pergi Sepang untuk menyaksikan race MotoGP. Tinggallah saya dengan Aqil. Seharian duduk berkurung dalam rumah. Tak tahu nak buat apa. Aqil pun asyik tidur je. Mama pun join lah tidur sekali. Hehehehe...

Seharian bosan di rumah. Dalam pukul 7 lebih baru incik suami balik. Dia ajak pergi makan dekat Restoran Warisan, tapi saya taknak. Takde mood lah nak keluar. Lagipun saya ni risau kalau bawa aqil keluar malam-malam. Kita ni bukan tahu apa nak jadi kan. Risau kalau dia demam ke apa ke. Jadi, saya ambil keputusan nak duduk rumah je. Layan tv je sepanjang malam. Seronok seharian duduk di rumah melayan kerenah si kecik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan