27 Oktober 2011

Kenangan

Bila buka balik folder gambar-gambar dulu rasa rindu sangat zaman dulu-dulu. Zaman remaja. Zaman tubuh ku kecil. Zaman bersuka ria dengan kawan-kawan. Enjoy-enjoy lah katakan. Yang paling penting rindu nak mengecil balik. 

:: Rindu waktu ni - kecik je tubuh. Sekarang? OMG! ::
Bila lah saya ni nak mengecil macam dulu ye. Rindu sangat. Hehehe... Boleh sebenarnya. Nak seribu daya, taknak seribu dalih. Betul tak? I will.

Ada satu lagi perkara yang membuatkan saya tersenyum bila menonton nya. Video yang dirakam oleh saya sendiri. Luahan hati seorang kekasih kepada kekasihnya. Kenangan sungguh. Sekarang cuba saya suruh dia cakap balik camtu, memang bertuah lah. Dia sendiri pun malu tengok video ni. Ngeeeee.. Sorry ye abang. Jangan marah ye sayang share video ni kat sini. Biarlah nanti if Aqil dah besar, dia boleh tengok balik kenangan-kenangan ayah dan mama dia. 


Selamat menonton semua. So sweet time ni. Sekarang? Hahahha..takde lah macam ni kot.

Kalau ada suara-suara sumbang di luar sana yang nak mengutuk or nak mengata tak elok tentang blog saya, tak perlu lah kot. Ni blog saya, diari saya, suka hati saya lah nak share apa-apa pun. Kalau korang rasa menyampah tengok @ baca blog saya, tak perlu lah nak sibuk-sibuk nak tengok pulak kan. Just go away! Saya pun tak mintak kalian terus-terusan melayari dan membaca blog saya yang tak seberapa ni. Laman ini hanya nukilan biasa untuk meluah perasaan dan bercerita tentang kehidupan saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan