25 Oktober 2011

Boring

Tiba-tiba hari ni rasa boring pulak. Kerja yang banyak-banyak atas meja saya ni dah clear dah semalam. Tinggal fail-fail yang kat bawah meja saya ni je belum diambil tindakan sebab saya tengah tunggu buku servis yang masih dalam tindakan di meja pegawai atasan saya. Tak tahulah bila akan dapat pulak tu. Mungkin lepas cuti Deepavali esok ni, penuh semula la kot meja saya dengan kerja-kerja tu. Saya ni suka buat kerja kalau takde yang tertangguh. Rasa seronok dan semangat je nak buat semua kerja. Tapi kalau dah ada yang entah apa-apa tu, mula lah takde mood nak buat.

Harini saya betul-betul rasa relax sikit. Siap boleh main game sampai bosan tadi. Macam sekarang ni lah, dah tahap bosan sangat lah ni. Dah puas jalan sana, jalan sini, boring jugak. Tak sabar nak tunggu pukul 5. Nak balik! Petang ni saya plan nak masak mee goreng je. Simple

Esok cuti dan kami merancang nak balik ke Melawati rumah mak mertua saya. Nenek dah rindu nak jumpa si kecik. Sebab dah 2 minggu tak balik rumah mak. Jadi esok balik dan duduk rumah mak sampai hari Jumaat. Dan hari Sabtu saya plan nak balik Bentong pulak. Dah lama tak balik. Last balik sana, masa raya puasa aritu je. Lama kan tak balik? Hehehehe..Bukan taknak balik, tapi takde kesempatan. Ada je hal nya.

Dalam keadaan yang bosan begini, mulalah jari ni nak merepek-repek je menaip.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan